Äntligen Fredag..

... Vilken skön dag det är. Helt klart den bästa. Jag är så glad när jag får gå hem från jobbet på fredagar. Helgen känns så lång när den ligger framför mej och bara tanken på att kunna få sova ut dagen efter gör att man nästan går omkring och småler.( Fakta: jag är ingen morgonmänniska) 
Efter ett besök på gymet, har bestämt mej nu....slut på att vara lat, handlade jag o Petter lite gott till kvällen. Inget slår en mysig hemmakväll med god mat och förhoppningsvis en bra rulle. Mysigt att kura ihop sej i soffan!

I morgon ska jag ut med mina kollegor. Vi ska supa till och förhoppningsvis inte prata jobb. Ska bli riktigt kul faktiskt!

Nu ska jag njuta av den underbara fredagskvällen! Ville bara skriva ett inlägg.....Ha det bra alla och NJUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback