JULEN

Jul snart...Har väl inte riktigt fått nån julstämning än men det är väl vädret som gör att det känns lite svårt att tro att det snart är julafton. För vart är snön???? Jag kan inte minnas en sämre vinter än denna.


Lucia firande på jobbet idag..tomtar, pepparkaksgubbar och gummor, tärnor, lucior och stjärngossar, massor med föräldrar och fika. En lyckad tillställning.

Julafton firas som vanligt hos mina föräldrar där även min morbror kommer vara. Petter, min pojkvän firade jul hos sin pappa och hans familj förra året så detta är våran första jul tillsammans. Det känns väldigt mysigt!                      :)
Jag funderar fortfarande på vad jag ska ge han i julklapp på julaftonsmorgon....
( Jag har redan fått den bästa julklappen....vår förlovning den 26/11)
Har ni några tips?

Juldan firas som vanligt............ jag ska bli full och galen tillsammans med mina vänner! SKÅL!!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback