Vanlig....

Onsdag... Varit på banken idag och pratat om pensionen. Har ju börjat inse att det kan vara smart att bry sej om hur man vill ha det i framtiden. Även om det känns väldigt långt bort...
Hon på banken var iallafall hur trevlig som helst och tipsade om vilka fonder som var bra och så.. Hon verkade kunna sin sak så nu hoppas jag på att få leva i lyx när jag blir pensionär...

På jobbet har det varit som vanligt.. lite mindre barn nu när det går lite förkylningar. På onsdagar går vi alltid till skogen med matsäck, så även idag. Vilket bra jobb man har egentligen... få vara i skogen med ett gäng glada barn som fullkomligt älskar att få sätta sej ner i skogsgläntan och dra fram sin matsäck...(lättroade)
Jag är ingen naturmänniska som strosar runt i skogen så fort jag är ledig, men när jag är ute med barnen på jobbet så njuter jag verkligen.
Jag ska aldrig mer klaga på mitt jobb......... nja det där tror jag väl inte riktigt på!

Jag o Petter (min pojkvän) gick lite på stan idag. Var lite sugen på att köpa ett snyggt linne. Ska ut med kollegorna från jobbet på lördag och då är det alltid kul att ha någonting nytt på sej. Men fagersta hade ju såklart inget att erbjuda. pissigt värre!

Jag tänker på min kompis och hennes pojkvän som är i Thailand. Hemkomst på söndag.... saknar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback