Äntligen vår!

Somnade ca 22.30 igår och gick upp 8.30. En sömn på 10 timmar är vad man behöver för att orka med en arbetsdag.

Nu har ju äntligen den riktiga våren kommit. En obeskrivlig lycka!!!! Jag blir så glad! Piggare oxå
............förutom igår då! Däckad!
I helgen städade jag & Petter på vår balkong. Det samlas ju lite skit där under vinterhalvåret.
Vi käkade lunch på balkongen och solade. Härligt! Jag har börjat nedräkningen till semestern nu oxå. Bara 3 dar och 11 veckor kvar!

Jag har fått flera sms om Änglarna denna vecka  "Det finns mer än 20 st här i världen, 10 sover....10 spelar harpa..." Jag bryter inte kedjan. På detta sätt så får säkert mer än 10 vänner detta besked ( min blogg e så otroligt populär...he he ) och Petter överraskar mej varje dag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback