Helgen är snart slut.....

Haft en bra helg. Lugn och skön. Har faktiskt inte gjort mycket men det är rogivande ibland att bara vara och inte hitta på en massa saker. känner mej utvilad och pigg... Vart tyvärr lite dyster i morse när det återigen kom snö men men..det är bara att stå ut. Jag tror att den riktiga våren snart är här.

Petters kompis Olof kommer hit till oss idag. Petter och han ska åka iväg på onsdag och redovisa det arbetet som de gjort för ett skogsföretag som nu är klart. Arbetet som de gjort var en del av den utbildning som grabbarna tog examen i förra året. De är nog rätt så nervösa eller kommer iallafall bli tror jag för det är allt lite pirrigt att stå och tala för en massa främmande männsikor. Men jag tror de kommer klara det galant!!!! Ska bli roligt att träffa Olof igen!

Nu ska jag gå och läsa lite ur min bok. Boken är jätte spännande och den handlar om två familjer som hela livet vänds upp och ner för då det kommer fram att deras barn som föddes under samma kaotiska natt har blivit förväxlade på bb. Patricia Kay "Inte mitt barn"!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback