Hemma igen...

37461-85

Matilda 4,5 månader.


37461-84

Robin, katten Bobbo, Mikaela, Bodil och Matilda.
Detta kort tog jag på Matildas dopdag.

Åh va skönt det är att vara hemma!!!! Efter Malmö resan och en kurs i Ludvika på tre dar, så är jag såååååååå glad över att få vara hemma igen. "Borta bra men hemma bäst" så är det ju faktiskt.

Nu kan jag lite juridik oxå. Lite lagar och paragrafer! Alltid bra att veta sånt...Ingen kommer kunna lura mej nu...jag vet mina rättigheter.........
Haft det väldigt bra på Brunnsvik, trots lite hemlängtan. Träffat många trevliga människor som jag annars aldrig hade träffat. Det tråkiga var att det endast var medelålders kvinnor och äldre, inte någon som var under trettio tror jag...men men det gick ju bra ändå. Nyttigt att åka på nåt helt själv oxå! Tack för detta Kommunal!

Nu njuter jag av helg!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: bodil

Hallå på dig.. Fick väl skriva ngt du efterlyste ju kommentarer.. Kramisar

2006-04-24 @ 10:16:25
Postat av: Batlady

Ja, jag gjorde ju det!!! Fina bilder på er eller hur? MISS U ALL

2006-04-24 @ 18:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback