mån, tis, ons

Så här har början på veckan varit:

Måndag: Vaknade 05:40, var på jobbet 06:20...fem minuter sen...fy på mig. Jobbade till fyra och åkte direkt till gymet. Åkte hem till två grabbar som satt framför datorn och grejade för fullt med sin presentation.
Jag kollade på Smèagol när han sprang i sitt nya hjul, tidigare har han slutat springa i den så fort man har kommit nära och ska titta på han men inte nu.. jag antar att han mognat med tanken på att vi vill att han ska banta ner sig lite..herregud, håller resten av familjen på att träna så ska väl inte han slippa undan?!
En snabbdusch och sen gjorde jag lite pastasallad som jag åt framför tv:n i sovrummet. Petter och Olof skulle naturligtvis kolla på hockey! En vanlig kväll med lite bokläsning och tv-gloande.

Tisdag: Sovmorgon..ingen morgonträning...skööönt! Handledning på em om jämställdhet. Efter jobbet drog jag och tränade. Gymet var fullt av fjortisar så det var verkligen skoj att sitta på cykeln och höra dom tjattra om skolan, att de är så tjocka, nästan en liten liten bilring....... plus att de stank rök. Inte en trevlig doft  på ett gym..inte någonstans för den delen!
Killarna satt framför datorn när jag kom hem, nästan klara och lite mer nervösa. Jag åt lite mat som killarna lagat, kyckling. Kollade på BB. Vi hyrde film senare på kvällen "Utvalde" tror jag att den hette, en rätt bra film...syndade med godis....! SOV

Onsdag: upp 06:40. Skogsutflykt på fm. Skjutsade Petter och Olof till tåget på min rast. Lycka till i morgon!!!! Städade när jag kom hem, drog till affären och köpte mat till fredan då vi ska ha lite fest. Grejade lite med min hemsida som jag redan tröttnat på. Skrev dopkort, fixade lite mat, surfat på internet...och nu återstår OC. Ska sola lite oxå...

I morgon torsdag har jag en dejt med min kusin och hennes lilla grabb Adam. Charmigaste i stan...han bara ler när man ser honom!

Fredag är det fest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback