Mums med glass...

37461-83
HÄLSNINGAR FRÅN MALMÖ:
Här i Malmö är det kanon bra! Jag njuter verkligen....av att umgås med min familj, gosa med Matilda och av den riktiga våren!!! Jag skulle kunna stanna här ett bra tag!!!!
I morgon är det dop.. ska bli roligt och jag är inte ett dugg nervös inför att läsa dikt. Jenny som är moster till Matilda och som oxå ska bli gudmor till Matilda ska läsa en bön eftersom jag ska läsa en dikt så nu känns det lättare när vi är två som ska stå där framme och läsa. Jag tror det kommer bli ett fint dop!
Matilda ligger just nu här brevid mej i en babysitter. Hon är hur snäll som helst och så harmonisk. Det kommer bli jobbigt att lämna henne och veta att vi inte kommer ses förrän i midsommar!
Snart ska vi äta lite påskmat. Det ska bli riktigt gott!

Jag saknar Petter som är hemma i Fagersta. Han har varit i Skövde hos sin mamma, syster och hennes familj men har nu kommit hem! Love you!

Glad påsk alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback