Påsk snart...

37461-82

Jag brukar inte fira påsken något speciellt men i år är det en väldigt betydellsefull helg.
Familjens yngsting, Matilda ska döpas. Det känns verkligen som att vinna på lotto att åka ner och äntligen få se och krama henne. Sist jag träffade henne var hon ca 1 vecka och nu är hon 4,5 månader. Hon har blivit så stor!!! Bara en endaste jobbdag kvar...

Varit ett par lugna och stillsamma dagar på jobbet. Vissa är påsklediga, andra sjuka. Jag själv har klarat mej från alla olika sjukdomar...halleulja....
Snart är vi klara med våran hemsida. Den kommer bli jätte bra och det känns kul att just våran förskola snart har en egen hemsida, en hemsida som vi oxå kommer att uppdatera med jämna mellanrum.
Den måste ni kolla in sen!

I morgon ska jag klippa mej hos min snälla vän Petra. Hårkris, det är vad jag har just nu...USCH!

Tränade sista gången idag innan jag drar till skåne. Nu blir det inte ett gymbesök på 10 dar, ska ju till Ludvika på kurs nästa vecka oxå. Får bli raska promenader med barnvagn i Malmö, samt snabbt tempo in och ut i affärerna och sittups i pauserna på kursen. Det borde väl gå!

Uppdaterar från Malmö. Ha en bra påsk alla!



Kommentarer
Postat av: MysticQ

Ha det nu riktigt trevligt med bäbisen och de andra i Malmö! Tänk inte på träningen, du kan hålla igång som en tok när du kommer hem i stället. Jajamen! Puss de la Suss

Postat av: Sofia

Hej..
Inne & kikar lite. Ville bara önska dig en riktigt skön påsk & hoppas ni får det jättemysigt nere i malmö... =)
Ha det så bra & så hoppas jag att vi ses inom en snar framtid...
KRAM

2006-04-12 @ 20:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback