26 år

Hade födelsedag igår. 26 år!!! Shit man börjar bli gammal...klokare oxå kanske..eller inte!

Efter att jag hade haft lite bjudning så åkte jag till Skinnsberg och träffade min vän Suss. En liten fylla på balkongen blev det. Mums för vaniljvodka.. sen gick vi på gatumusiken. Det är något man inte får missa när man är en riktig skinnsbergsbrud. Som jag faktiskt är även om jag gärna glömmer bort det ibland. Träffade på en kusin som jag inte träffat på en jävlar massa år så det var skoj. Allting var som vanligt i Skinnsberg, konstaterade jag ganska så snabbt!

I morgon är det jobb som gäller igen. Känns okej. Sämre kanske i morgon när klockan ringer och det fortfarande är natt...  :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback