Nallebudet

Fick nallebud i morse. Av min underbara vän Susanne! Hur gulligt som helst! Jag är ju svag för överraskningar och nu har jag blivit överraskad två dagar i rad. Inte illa..
Tack Suss....!

Fredag idag och det är alltså endast 3 dagar kvar på ledigheten. Men jobbångesten har nästan lagt sej helt nu. Var till jobbet igår, bor ju rätt så nära så jag gick förbi där när jag skulle till affärn. Det var faktiskt kul att träffa barnen och min kollega så idag känns måndagen inte alls så hemsk. Det är ju så himla lätt bara att vänja sej vid det här livet, att vara ledig. Göra vad man vill, sova hur länge man vill... men det är ganska skönt med rutiner och ansvar oxå som ett jobb medför. Så jag är redo nu... i allafall i 2 veckor sen drar jag till Turkiet!!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback