Nya löften...

Har varit på ett step up pass idag så nu är jag riktigt slut i kroppen. En skön känsla ändå som man tyvärr alltför ofta glömmer bort när man sitter i soffan och slöar. Jag har inte ansträngt mej nånting under semestern förutom några promenader men nu får det vara slut på latheten! Det är väldigt skönt att anstränga sej och träna, jag har ju insett att jag faktiskt tycker det. Jag måste bara fortsätta när det känns tungt och trots ångesten som efter ett tag dyker upp när det är dags att sätta på sej träningskläderna.

Har aldrig riktigt provat step up förutom nån enstaka gång på gymnasiet, riktigt kul iallafall.

På lördag drar vi äntligen till Turkiet. TJOHO.....


Kommentarer
Postat av: MysticQ

Hoppas att ni har och har haft det askalasbra - och att terrordåden inte skuggat resan alltför mycket. Ser fram emot en rapport när ni kommer hem!

PussPuss/SussSuss

2006-09-01 @ 08:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback