Söndag: bakfull

Petras 25 årsfest igår var riktigt skoj. Föööör skoj för idag är man inte världens piggaste direkt. Petter därmot är på gymet nu så världen är bra orättvis ibland, inte för att jag gärna skulle vilja svettas på ett gym nu men det är trist att vara sliten...okej okej jag blev inte tvingad i sprit....

Kul fest igår iallafall och mycket trevligt folk. God mat och kul med tipspromenad, som jag och Petter otroligt nog vann. Med lite tur och med lite kännedom om min vän Petra.

Nu ska jag lägga mej i soffan och vila lite. Jobbigt att sitta på en hård stol, vår datastol är nämligen trasig så jag sitter vid datorn på en köksstol, inte så skönt...

Imorgon startar vi på riktigt på jobbet, alla är tillbaka, redo för en ny termin..underbart....nja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback