Trevligt i Örebro...

som vanligt....

Varit hos min kompis Susanne och hälsat på. Vi har shoppat, käkat gott och så såg vi den nya Beck filmen, "Skarpt läge". Den var väldigt bra och Persbrandt var cool som vanligt. Jag fullkomligt ÄLSKAR den mannen. I allafall hans roll som Gunvald...såg därmot filmen "Bang Bang Orangutang" för ett tag sen och blev inte lika imponerad. Det var nästan jobbigt att se honom som en pinsam nörd...nej mer Gunvald...
Handlade allt på rea...(I love it)..en väska, ett linne och två tröjor för 294 kr. Tänk om det alltid skulle vara så billigt.


Kommentarer
Postat av: minna seppälä

hejs svejs!
var in & kikade lite på din blogg idag,fanken va kul att ha en,skulle vilja ha tid att skriva lite jag också,men känns som om de finns för lite av det just nu! men man skulle ju kunna TA SIG tid..kanske.ha d bäst så ses vi på söndag!
kram,kram!

2006-08-04 @ 19:43:40
Postat av: Mari

Kul att du var in och kollade lite. Ja, rätt skönt att skriva av sej lite faktiskt...men Emilia tar lite tid förstår jag. Ska bli roligt att träffa er i morgon! kram

2006-08-05 @ 11:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback