Underbara...

lördag!

Har varit ute och gått. Slut på latheten...bestämde mej på semestern för att börja gå några promenader i veckan men just den här första jobbveckan efter semestern så har jag varit så trött att jag helt enkelt inte orkat. Men jag är piggare nu! Har hittat en bra slinga att gå och det tar ungefär 45 minuter. Det är helt okej!

Ikväll ska vi på fest i Skinnsberg. Min vän Petra har fyllt 25 år så hon ska ha stor fest på brukshotellet. Ska bli riktigt kul och alla i "tjejgänget" ska dit. Inte så ofta som vi ses allihopa så det ska bli kanon!

En vecka kvar tills jag och Petter ska åka till Turkiet! Åh vad jag längtar..börjar redan få lite resfeber.
Ha en bra lördag alla! Det ska jag ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback