Ännu en ny spännande vecka i magen

37461-184
Har ju inte direkt platt mage sen förut men det syns nu....

Vecka 15..oj vad tiden går fort!!! Fått lite mer mage nu. Enda gången som det känns enbart skoj att få större mage.....

V.15: Bebisen är ca 13- 14 cm lång, väger ca 50 g. Trots att ytteröronen fortfarande är outvecklade så är det den här veckan som den börjar höra. Bebisen känner igen och föredrar din röst. När du pratar så ökar barnets hjärtverksamhet direkt. Ansiktsdragen växer fram men ögonen är fortf slutna. Nu börjar det synas att du är gravid.

Idag fick jag besök av Annmari och Adam på mitt jobb. Adam tyckte det var skoj att träffa lite barn och Annmari fick chansen att se hur det brukar se ut på förskolor och hur det brukar fungera. Lite "studiedag" inför Adams inskolning  på sin förskola i januari.

I Måndags tittade vi över hur vi personal ska jobba under julen, hur många som behöver jobba varje dag. Jag ska endast jobba 2 dagar under julen och det känns helt underbart. Brukar oftast vara den som jobbar men icke detta år. Känner att jag behöver vara ledig och sen vill jag passa på att vara ledig då min bror och hans familj kommer hit. Längtar sååå efter Matilda, de andra oxå såklart....

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Ååååååååååååh! Vad roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback