Helt paj...

Helt slut efter ett step up pass. Min kondis har definitivt blivit sämre. Jag blir bra mycket mer slut i kroppen nu än tidigare. Det blir ju så men jag hatar att inte kunna ge allt...

I går fick jag besök av Minna och Emilia. Vi fikade och tog sedan en promenad vilket var riktigt skönt trots att det var kallt och ruggigt. Jag har ju tänkt att jag ska gå mycket just för att det är bra att röra på sej så man håller sej lite i trim men det är inte lätt när det är sånt här väder. Man blir inte direkt motiverad att ge sej ut när det regnar hela tiden. Jag har vant mej vid tanken nu att vi kommer få en tråkig grön jul i år, för så tror jag att det blir!

Snart helg. Veckorna går fort nu. På lördag ska vi bowla och käka med jobbet. All personal från 3 förskolor ska ses och spela några matcher. Ska bli riktigt kul. Jag bowlar inte ofta men det är riktigt kul när jag väl gör det. Har lite klädångest. Har inget fint alls att sätta på mej känns det som och något nytt har jag inte lust att köpa heller. Kommer ju snart vara tvungen att köpa nya kläder ändå så "filuren" får plats.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback