Julmys på Dalavägen

37461-182

Idag gick vi lite på stan med mamma och Exi. Mamma ska på julbord om ett par veckor och ville ha nånting snyggt att ha på sej. Hon ville ha lite smakråd. Hon hittade en snygg kofta med en snygg röd top till. Vi köpte även lite julklappar... och så käkade vi på Kina.

Petter och jag har bakat lussebullar idag. Hade egentligen tänkt ta kort på dom men de blev så jävla fula att jag ångrade mej. Ja ja man kan ju inte vara bra på allt!!!!

Ikväll ska vi se den spännande finalen av idol. Jag hejar på Markus även om jag tycker Erik är riktigt bra oxå.

Mitt illamående har nästan helt gått över nu och det känns så sköööööönt!!! Jag måste säga att jag älskar att vara gravid, trots att det varit jobbigt att må illa såklart. Jag ler bara jag tänker på att jag faktiskt ska bli mamma. Ibland på jobbet när det är som mest kaos och jag känner mej trött eller irriterad så brukar jag tänka på bebisen och allt som kommer hända och då blir jag superglad....alla bekymmer känns inte längre så jobbiga...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback