Snart "jullov"

Sitter och väntar på mina päron som ska komma förbi och hälsa på. Måste ju träffas nu innan vi åker bort över jul! De är säkert nyfikna på hur min mage ser ut och vagnen som vi köpt.

Tack för alla fina kommentarer som jag fått efter mina hälsningar till er vänner. Love you all.....

Ska endast jobba en dag till sen tar jag julledigt ett tag. Jag kommer le stort när jag går hem från jobbet i morgon!!! Det var länge sen jag såg så framemot att vara ledig men jag antar att det är graviditeten som gör att jag känner mej lite mer trött och slut än förut.

På fredag innan vi drar till Ed ska vi förbi Marieberg och shoppa lite. Ska köpa lite bekväma byxor som ej spänner på magen, nånting snyggt att ha på sej i jul och så lite julklappar som vi har kvar. Ska bli kul. Jag har inte unnat mej så mycket kläder på sistone eftersom jag ändå inte kommer kunna ha det snart så det ska bli kul att handla lite.

I morgon har vi julmys på jobbet. vi ska dansa in julen genom att svänga loss runt granen och sen äta jullunch. Barnen på jobbet är så förväntansfulla så här nära inpå julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback