Till mina vänner

Lisette: Ha en mysig jul med Micke och njut av att slippa stressen med alla tentor. Du har klarat dej suveränt den tiden som har gått och det kommer fortsätta gå bra. Det är jag säker på!

Susanne: Trots flytten och allt så hoppas jag att du kommer få den bästa julen. Så glad över att allt blivit så som du ville att det skulle bli och lycka till på det nya jobbet. Trist att vi ej hinner ses i jul men vi får ta det någon annan gång.

Lasse+ co : Ha en super bra jul alla. Matildas första jul som "stora" tjejen. Jag önskar jag hade fått se hennes stora glada ögon när hon får öppna alla paket, men vi får ta det sen i nyår när ni kommer. Längtar sååååå efter er alla!!! Jag längtar efter att ge fasters gulleplutt en stor kram!!!

Petra: Hoppas du trivs i ditt nya hem, vill gärna komma över och se hur du har det. Din första jul med kärleken och jag är säker på att ni kommer få det riktigt mysigt.

Annmari: Ha en bra jul med Jocke och Adam och hela familjen! Jag hoppas vi ses efter jul så jag får höra hur ni hade det. Jag är så glad över att vi kommit varandra så nära igen och du är ett stort stöd för mej nu när jag är gravid och har så många funderingar.

Tessan: Du har fått det så fint i ditt nya hem. Så mysigt och den där brasan värmde fint sist. Jag hoppas du får en bra jul.

Minna: Du har mycket att tänka på nu innan jul nu när alla ska fira hemma hos er. Men du kommer få till det bra, det vet jag. Mysigt med Emilias första jul, det kommer bli något alldeles speciellt. Jag har sagt det förr men jag säger det igen, jag är glad att vi börjat umgås igen. Roligt att dela graviditeten med dej din "synska finne"...

Sofia: Jag hoppas på snön och det tror jag att du gör oxå. Hoppas ni får en mysig jul med Nellie som nu blivit så stor. Skulle vara roligt att ses nån gång under julen ifall du är hemma och kan. Lycka till med det nya jobbet, det komer gå så bra!!!

Linda: På fredag tar vi julledigt....skönt eller hur???? Njut av julen och ta det lugnt med körandet.. Du kan ju alltid sätta dej i soffan och läsa en bra bok..."julmirakel" kanske...


Sandra: Tack för julkortet som jag fick idag. Såklart att vi ska ha en bra jul alla tre..  :) Önskar er en bra jul oxå och jag antar att Tuva kommer bli superglad över alla paket. Hoppas vi ses snart igen. Kanske i sporthallen i skinnsberg gloende på innebandy..?!

Emma: Synd att du inte var med sist på "julmysdagen"hemma hos tessan. Ha en bra jul och hoppas ni snart blir klara med det underbart fina huset.

Erika: Önskar dej och Jonas en fin jul. Synd att du var tvungen att jobba sist. Hoppas allt är bra.

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Gulle, gulle, gulle dig! Kram!

Postat av: Linda

Hej vännen
Ha en underbar jul nu! Och ta hand om er, alla tre!
Så får vi träffas sen när allt jul och nyårsstök är över. God Jul och många kramar till er.

2006-12-19 @ 18:18:24
Postat av: Sandra

Ho ho ho...
Tack för senast! Det var jättemysigt att träffas och glögga lite.
Tuva kommer nog att gilla snörena bäst i jul tror jag...=)
Ses på mellandaxcupen! Kram kram och God Jul!

2006-12-19 @ 21:10:10
Postat av: minna

tack för alla dom fina orden dom värmde;-)
tycker också att d e jätteskoj att vi tagit upp kontakten igen & de är ju sååååå spännande att följa en barndomsväns graviditet så jag spricker av lycka för eran skull snart!!!!
kramisar i massor från den "synska finnen med familj"

2006-12-19 @ 21:12:22
Postat av: Bodil&co

Vi önskar er en riktig härlig jul där i Ed. Ja de ska bli kul o se hur Matilda reagerar på tomten:) Vi längtar efter er oxå megamycket!!! men snart så ses vi:)
Kramisar från oss till er

2006-12-20 @ 12:07:13
Postat av: Lisette

Tack vännen! O hoppas ni också får en super mysig jul i Ed! Hör av dig när ni kommer hem så får vi träffas då! KRAMIZ

2006-12-20 @ 14:28:22
Postat av: Sofia & Nellie

Vi hoppas att du oxå kommer att få en super mysig jul i Ed !!! Vad glad jag blev när jag såg att du skrivit en hälsning till mig =)
Ha det så jättebra & njut av ledigheten...det kommer jag att göra för snart börjar verkligheten. Tack för julkortet föresten =) Kramisar från oss

2006-12-21 @ 07:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback