V.14

Hade skrivit ett långt inlägg. Fel knapp och allt försvann.....irriterande!!!!
Bara att börja om från början igen!

Idag gick vi in i graviditetsvecka 14. Det känns så kul att man kommit in en bit i den underbara processen men det är ändå lååååång tid kvar!

V. 14: Fostret är ca 11 cm lång och väger ca 60 g. Fostret får all sin näring från den färdigbildade moderkakan. Ögonen kommer ligga på ansiktets framsida, öronen placeras riktigt, näsan blir mer markant och första håret börjar synas.

Det börjar synas lite på magen nu oxå, om det  nu inte bara är inbillning men både jag och Petter tycker att det syns lite! Det känns otroligt skoj!!!

Tog en fika med underbara Lisette idag!!! Riktigt trevligt..som vanligt!!!

På jobbet har vi börjat förbereda för lucia. Genom att öva på sånger och baka pepparkakor. Trots vädret så har vi det riktigt julmysigt tillsammans. Fungerar kanon bra med min nya kollega så jag trivs jätte bra på jobbet nu!!!¨

Min vän Susanne ska flytta från Örebro till Stockholm nu i jul. Jag är så glad för hennes skull som både fått jobb och lägenhet där!!! Önskar henne lycka till med allt!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack...detsamma - med allt i allmänhet och filuren i synnerhet. Jag längtar tills man får träffa honom eller henne!

Kram kram

2006-12-05 @ 22:42:08
Postat av: MysticQ

Det där var från mig. Den mystiska, alltså.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback