I morgon: alla hjärtans dag!

Ännu en ny jobbvecka ligger framför mej. Ännu en vecka utan träning...usch! Har iallafall bestämt mej för att börja träna lite lugnt nästa vecka. Jag känner mej ju inte dålig och då känns det så pissigt att inte få träna. Sorry doctor...

Alla hjärtans dag i morgon. Petter o jag firade inte den förra året för Petter var hemma hos sin pappa då.
Så i morgon blir det lite mer speciellt. Vi ska laga god mat och bara mysa med varandra. Jag tycker alla hjärtans dag är en fin dag men jag tycker faktiskt att det är roligast att bli uppvaktad då man som minst anar det. Det känns lite mer äkta då. Men iallafall så ska jag uppvakta min älskling i morgon för det är han verkligen värd!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: MysticQ

Jag firade just mig själv med lite linssoppa och ett glas mjölk. Bitter? Nääääää.

2006-02-14 @ 18:06:56
Postat av: Batlady

Alla hjärtans dag-puss till dej MysticQ

2006-02-14 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback