Lyssnar på White Lion " When the children cry"

Vilken seg dag. Vaknade tidigt trots utgång igår. Kan inte sova nå bra dagen efter så jag gick upp strax efter 10. Sen har jag varit trött hela dagen... det är sånt man får ta när man super till. Hade skoj igår iallafall! Svin mycket folk på gröna gubben! Jag tror alla i Fagersta var törstiga.
Minglade runt lite och dansade! Sen var den kvällen slut. Fick oxå chansen att "dissa" ett ex som helt plötsligt fick upp ögonen för mej. Tåget har gått grabben....HA!
Sånt är alltid kul! Speciellt när det är en omogen kille som tror han är guds gåva till kvinnorna.
Tack Linda & Molle för igår!

Melodifestivalen i kväll igen..vilket tjafs om Lena P-H..Så fjantigt så jag bara vill skratta åt det. Direkt en programledare inte är som hon/ han "ska" vara så blir det ramaskri från svenska folket. Har vi så dålig humor här i Sverige?!?!?! Det vet jag väl i och för sej att vi har, men inte att det var såååå illa att vi inte kan ta sexskämt och lite ironi. Jag tycker att det var skönt att slippa se nån fjantig, stel kvinnlig programledare som måste byta klänning efter varje bidrag. Fortsätt så Lena!!!!!


I morgon ska jag till Skinnsberg och till mina föräldrar. Min älskade hund Exi fyller 5 år så
naturligtvis måste jag åka dit med ett litet hundben åt henne!

En riktig final rysare i morgon! SVERIGE- FINLAND!!!! Underbart spännande!


 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej... Vill bara skriva att det är alltid lika kul att prata med dig, känns alltid som att det var igår...=) Hoppas filmen var bra & hoppas att vi ses inom en snar framtid. Ha det bra vännen.... KRAM

2006-02-25 @ 21:29:37
Postat av: Batlady

Och jag tycker det är skoj att prata med dej! Vi måste ses snart vännen! Många kramar till dej och Nellie!

2006-02-26 @ 10:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback