Malmö vann...

37461-40

Varit på hockey i västerås idag. Vik vs Malmö..jag är ju ingen hockeyfantast men fann det riktigt skoj och spännande. Petter är Redhawks supporter så jag hejade på dem oxå. Det vart 3-1 till Malmö så det var en bra match. Jag kommer nog se en och annan match i framtiden.

Va på Ikea när vi ändå var i västerås. Ett ganska bra sätt att fördriva tiden på. Finns mycket bra saker att glo på även om man kanske inte tänkt köpa nåt. Idag köpte vi iallafall en Aloe vera blomma (inte så lätt att ta död på, mycket bra) lite batterier och värmeljus. Såklart gjorde vi ett besök på mc donalds. Provade mc feast med fullkornsbröd. Riktigt gott faktiskt och så sallad till det...åh va jag är nyttig!!!!!!!!!!!!!!!!

Hittat en jätte fin dikt som jag ska läsa upp på Matildas dop i april! Känns redan lite nervöst att läsa den inför alla men jag kanske bara bli gudmor en gång och då ska det göras perfekt, så jag ska bara göra det....Kan tyvärr inte skriva den här eftersom den är hemlig för min bror och hans tjej!

Jobb i morgon igen...känns okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback