Träningen!

Jag har börjat träna igen. Det känns så otroligt skönt. Jag kan helt enkelt inte tänka mej ett liv utan det nu.
Jag har aldrig tänkt mej själv som en träningsmänniska, visst jag älskade gympa i skolan men det var ju mest skoj med kompisarna typ. Men nu....jag älskar gymet! visst, det var lite tuffare att börja träna nu efter uppehållet på 1,5 vecka men nu känns det super igen. Jag är så glad. Börjar även märka lite på kläderna att det gett resultat, men det går segt....väldigt segt! Jag antar att det är olika för alla det där med att gå ner i vikt, vissa rasar men kan även gå upp fort, andra tar det längre tid men de kanske kan hålla vikten bättre då. Jag har iallafall varit smal så jag vet att jag kan bli det igen..det är bara att kämpa på. Att jag även slutat dricka alkohol så ofta hoppas jag oxå kommer ge resultat.
Men det är ju inte bara för att gå ner i vikt som jag börjat träna, jag tycker det är så skönt att ha nånting att göra oxå vid sidan av jobbet! 

Nu ska jag njuta av  lördagen!

Melodifestivalen i kväll kl.20.00!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback