Busy day...

Lång dag... jobbade till 17.00, åkte till gymet, tränade och bastade en snabbis. Tillbaka till jobbet för möte till kl 20.00. Ganska så trött nu, men ändå på ett härligt sätt. Känns lite fint när man utnyttjar dagen till fullo...
Vi pratar om att profilera oss på förskolan. Så vi ska ordna en hemsida. Ett sätt att visa hur vi jobbar och vad vi tycker är viktigt. Vi som jobbar med barn i förskolan ska vara stolta för vi gör ett bra jobb.

Jag har varit lite mer ärlig mot den person jag skrev tidigare om. Inte helt ärlig men iallafall så mycket att min börda lättades. Jag ska komma ihåg att man inte alltid kommer lindrigare undan för att man  "ljuger". Det kommer alltid tillbaka till en. Det gjorde det för mej och i denna situation var det ganska så jobbigt!

17 dagar kvar till lön.... usch va jag är fattig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback