Bye bye kära vän...

37461-37

Idag sålde jag min kära, trogna Mitsubishi.  Bettan som jag kallat henne har hängt ihop med mej i fyra år så det kändes faktiskt lite sorgligt att sälja henne. Men eftersom nya ägaren är en vän till mej så får jag nog åka i henne snart igen. Hoppas Du blir nöjd med ditt nya vrålåk Tessan!

Big brother har börjat igen...har sett det varje år så även nu...men herregud..vart hittar de allt löst folk som är med??? Ingen känns normal eller så är det så att man blir korkad så fort man stiger in genom dörren. Iallafall så verkar storebror gilla blondiner med stora bröst och kaxig attityd.
Desperata verkar alla vara oxå.....om det går veckor utan sex så kanske jag kan förstå om man hoppar i säng med nån men sex timmar..känns lite väl sjaskigt!
"jag minns ingenting, åh vilken ångest jag har" Har vi inte hört det förut i alla tidigare program...kom på nåt nytt!!!! Men det är ett roligt program. Underhållande att se alla intriger och skandaler och sen hör det till att man blir jävligt irriterad på alla! Det ska liksom vara så....

Kommentarer
Postat av: Sofia & Nellie

hej...vi är här igen, eller bara jag nu. Nellie har haft magsjuka i natt, så hon sover nu, har nästan gjort det hela dan förutom när hon ätit. Håller helt med dig om big brother... helt sjukt, ändå kollar man, lite ialla fall... Ikväll blir det hämtmat för fredrik o mig...tonfisk med bröd =) Ha det bra vännen. KRAMAR

2006-02-01 @ 17:43:48
Postat av: MysticQ

Känns tryggt att kunna bevaka Bettan från köksfönstret va? Hoppas hon slipper diket...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback