Ensamt utan min älskling...

Petter har åkt hem till sin familj i Dalsland. Han kommer hem på måndag så jag är själv hela långa helgen. Känns redan tomt och lite ensamt. Men ibland kan det vara bra att vara ifrån varandra lite grann så man får längta extra mycket! 

Julgransplundring stod på schemat på förskolan idag. Vi dansade runt granen på tradionellt vis och sen festade vi loss på godis. Mums!

Var på gymet idag. Det har gått 5 veckor nu sen jag började träna och jag har inte tröttnat.. Det är verkligen en stor seger för mej som annars tröttnar på det mesta. Jag tycker rent av att det är kul på gymet.
Idag när jag slutade jobba kl fem så kändes det inte så lockande att gå hem och glo på tv. JAG VILLE TRÄNA!

Tänker på min gulliga brorsdotter Matilda som är lite sjuk...! Kram på dej!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback