glamour....

37461-35

Ikväll är det dags för partaj! Vi ska fira min underbara vän Lisette, och kvällen till ära har jag inskaffat mej ett nytt linne, svårt att låta bli när jag äntligen fick lön...(tyvärr syns inte alla snygga detaljer här på kortet)
OBS.......Jag LOVAR att jag inte ska börja skriva en mode blogg....

Blue moon bar är stället som vi ska festa runt på i kväll.. har aldrig varit där men hört att det är riktigt mysigt och skoj! Känns alltid kul att va på ett nytt ställe...

Snart ska jag iväg och träna med två par kompisar, och efter det ska vi basta...Vi tänkte att det var ett perfekt sätt att starta dagen på.

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Hälsa gullunge Lisette..och ha nu en superrolig kväll. Kram!

2006-01-28 @ 11:53:02
Postat av: batlady

Det ska jag göra! synd att du ej är med i kväll bara! kram

2006-01-28 @ 16:22:02
Postat av: Sofia

Snyggt linne... Hoppas ni har kul ikväll =) Själv så har jag myst med min lilla familj hemma i soffan med hemma gjord pizza, film, tända ljus & godis...mums... Ha det bra vännen. Kram

2006-01-28 @ 22:13:26
Postat av: BATLADY

Tack! vi hade det super bra! med det där med pizza och tända ljus det lät toppen det med! Kram

2006-01-29 @ 19:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback