Helgen...

Jaha då var det söndag. Oj va fort denna helg har gått fort.
i går vaknade jag ganska tidigt ( för att vara mej är 9.00 tidigt) Gick och tränade med en vän. Oftast brukar jag gå själv och träna men det är ju roligare med lite sällskap. Efter ett svettigt träningsprogram satte vi oss i ångbastun. Det var verkligen det bästa sättet att starta dagen på så det Lisette lär vi göra om!

På kvällen träffade jag några kompisar. Jag har ju bestämt mej för att inte dricka alkohol nu när jag kommit igång med träningen, om det inte är något speciellt, så där satt jag och drack vatten när de andra tjejerna drack groggar. Det är inte utan att man känner sej lite tråkig men jag tar igen det den 28 jan då vi ska fira Lisette 25 år. Vi ska boka bord på Blue moon bar och det ska bli riktigt skoj!

Längtar efter Petter!

Sötnosen Matilda har ju drabbats av RS- viruset som så många andra barn nu i höst/vinter. Som tur är mår hon bättre nu och har fått komma hem igen. Vi var lite oroliga ett tag men jag visste ju att Matilda var en tuff tjej! När jag fick kort på henne via mms så skratta hon och såg så glad ut.....Puss på dej lilla Matilda!

I dag söndag:  ligga i soffan och glo på tv. Känns super skönt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback