Jobbigt...

Jag är nog en ganska ärlig person. Jag vill se mej som det iallafall, det är väl iallafall något jag strävar efter att vara. Jag står för vad jag tycker och tänker...oftast iallafall.
Men idag har jag inte varit ärlig och det känns jobbigt. Jag gillar inte mej själv idag!
Men man kanske kan strunta i att vara ärlig om man inte vill såra någon.. är det okej? Jag kände bara idag när en person frågade mej om en sak att jag inte riktigt kunde säga vad jag egentligen tycker. Jag ljög...
men jag gjorde det för att jag inte ville se mer tårar på hennes kinder. Hade detta varit en nära vän och inte i en sån sitution som det nu var så skulle jag ha varit ärlig men allt runt omkring gjorde att jag inte kunde...
Jag gillar ju denna person även om jag inte känner henne så bra. Vill inte sparka på den som redan ligger! Men jag kan inte låta bli att ha ångest iallafall och undra om jag förstör för mej själv nu!
FAN!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback