snart så.....

Två dagar kvar till lön, något jag väntat lääääänge på. Denna månad har varit den längsta någonsin för jag har nog aldrig varit så fattig. Det känns som en evighet sen jag fick lön den 23 dec...Konstigt nog så klarar man sej på väldigt lite pengar...Jag antar att jag spenderar pengar på väldigt mycket onödigt skit, men vem fan kan hjälpa att det är så kul att shoppa....Jag har iallafall aldrig varit den "sparande" typen.
Undra föresten om jag ska åka till västerås på fredag....jag bara måste ju ha nånting nytt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vår granne och Petters kompis flyttar hem igen idag. Han har bott här i några månader eftersom de har jobbat med ett projekt som ingår i den utbildning de gått. Nu är de klara så vi säger bye bye till Olof!        Det blir tomt...Vi hade hoppats på att han skulle bli kvar här i fagersta men men...

En liten fråga bara, vart är alla kommentarer?






Kommentarer
Postat av: MysticQueen

11 kronor kvar på kontot...

Postat av: batlady

oj så mycket... tror jag har minus på kontot!

2006-01-26 @ 17:39:40
Postat av: Sofia

hej...har inte direkt så mkt kommentarer om inlägget ville bara skriva till dig...är lite trög men är det det enda sättet att skriva till dig på din blogg under kommentarer..hoppas det är bra med dig. Här är det full fart =) Kram

2006-01-28 @ 08:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback