Ständig PMS??????

Ibland undrar jag om vissa medel ålders kvinnor ständigt har PMS. Några av kvinnorna som jag jobbar med har iallafall det tror jag..man vet aldrig vart man har dem. Ibland är de så glada och trevliga. Då gillar jag dem verkligen....men sekunden efter när man gjort, eller sagt något som i deras ögon är fel, så vänder de tvärt och de kunde lika gärna spotta på en,  för det är liksom så det känns. Det är sura kommentarer  och deras miner ska vi inte ens prata om. Jag blir så trött! Är detta typiskt kvinnligt och kommer jag bli sån.....?
I såfall borde man ju få sluta jobba vid ca 45 års ålder ( om man är kvinna vill säga) för jag orkar fan inte med dem. De förstör min arbetsmiljö och min glädje inför mitt arbete. Måste man ha åsikter, och lägga sej i allt???? jag bara undrar...kan man inte prata med varandra, istället för att missförstå varandra och bli arga och sura?!
Som tur är så är inte alla så, det finns de som är helt underbara och de gör att jag kan behålla lite av min respekt för äldre människor.. Då kan jag känna: så vill jag bli när jag blir äldre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback