Tidsfördriv....

innan jag kan göra mej i ordning inför kvällen!

3 Saker som får dej arg:  när något inte blir som jag tänkt, griniga människor, orättvisor

3 Saker som får dej glad:  överraskningar, kärlek, härlig sommardag

3 Saker som får dej att skratta så jag får ont i magen: humor (typ parlamentet skämt..) jim carrey, sjuka grejer som jag gör ibland

3 Saker du drömmer om:  Att bilda familj med min pojkvän och leva resten av livet tillsammans (åh så seriöst det lät..haha), vinna massor med pengar, en utlandsresa

3 Saker du gärna gör på fritiden: Umgås med mina nära och kära, träna, shoppa

3 Sätt du kopplar av på: Massage, sova, ligga på sängen och lyssna på musik

3 Platser du trivs på: Petters famn, min lägenhet, på stranden

3 Saker du gärna spenderar pengar på: kläder (både åt mej själv o min älskling), mat, inredningssaker

3 Favoritsånger: goodbye my lover, every time I look at you, hung up

3 Mumsiga saker: godis, kycklingspett med grönsaker, tacos

3 Favoritprogram: desperate housewifes, lost, OC

Så......nu gick det lite tid...och ni fick lite roligt att läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback