Efter...

37461-109
Vardagsrummet efter renoveringen

Våra besökare från Tibro åkte hem för en stund sen. Blev väldigt tomt och tyst. Vi har haft det väldigt bra. Varit och badat, glott runt lite här i fagersta, grillat och bara haft det bra. Vi har verkligen levt "storfamilj" det här dagarna så jag och Petter har verkligen fått känna på hur det är att bo i storfamilj. Det är ju lite annat att laga mat åt sex personer istället för till två.

Jag har nu två veckor kvar av semestern. Petter börjar jobba på måndag så nu får jag väl hitta på saker själv att göra. Ska iallafall ta en tur till Örebro nästa vecka och hälsa på min kära vän Suss.

Ska snart iväg och gratta min kompis Therese som fyller år idag. Grattis!



37461-108
Köket efter renoveringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback