endast två dagar kvar...

Tidig morgon!!! Det är konstigt men trots att semestern är i sikte, endast två jobb dagar kvar så är jag tröttare än någonsin! Det är så segt att ta sej upp på morgonen.
Att vi har lite barn på jobbet gör ju sitt oxå och även fast man då har tid till en massa annat viktigt som ska göras innan hösten så är man alldeles för lat. "Vi tar det sen..." Jag behöver semester...jag känner verkligen det!

I morgon är det iallafall äntligen fredag och vi ska ha lite fest. Har inte festat på 6 veckor så det kan bli riktigt skoj....Tyvärr är de flesta av mina vänner uppbokade på andra saker men några har vi lyckats få hit iallafall. Vi har en deadline till i morgon med att bli färdiga med lägenheten och det ser ut som att vi fixar den. I går målade jag garderobsdörrar. Blev väl sådär bra men det är ju iallafall snyggare med vit färg än brun vävtapet...

Jag älskar mitt nya hem......






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback