I`M BACK...

Nu är vi hemma i Fagersta igen. Hemma i stan... Saknar Ed lite grann. Så skönt det där livet att bara gå ut på altan och se sjön. Bada och sola hur mycket man vill....

Men hemma är ju alltid bäst så det är skönt oxå att vara hemma. På torsdag kommer Petters storasyster och hennes familj hit och ska hälsa på ett par dagar. Hennes goa ungar Anton och Oliwer ser nog fram emot att få komma hit och busa lite.

Som ni märker är jag inte ute och skriver så mycket i min blogg. Vi har fortfarande inte fått internet inkopplat så jag får passa på att skriva när jag ser en dator. Att telia skulle vara så långsamma visste jag inte.. nu ska vi iallafall få det fixat på fredag så det ska bli skönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback