inlägg från Dalsland

Är på semester i Ed och vi har det så underbart. Solen skiner och vi badar nästan hela tiden. Igår var vi i Grebbestad, alldeles vid kusten. Det var länge sen jag såg ett så fint ställe. Där badade vi i havet och strosade runt. Därefter köpte vi färska räkor och lite annat plock som vi sedan åt på en klippa precis vid havet i Hamburgö. Jag vill aldrig åka hem! Ikväll ska vi ta en tur med Petters pappas båt, hur bra som helst!

Hade en riktigt "håll i gång" helg innan vi åkte hit så vi behövde verkligen komma hit till Ed och vila upp oss. Petters tre kompisar kom och sov över och det blev rätt mycket fest. På fredan hade vi inflyttningsfest och förutom min kära vän Susanne, min kusin Danne och våra övernattningskompisar kom det en härlig blandning av skumma, konstiga och roliga personer. Jävligt skoj iallafall. På lördan var det fest igen men en lite lugnare sådan med lite grillning.

I lördags fick jag även köra en Subaru och det var hur skoj som helst. Speciellt att glida runt i skinnsberg och hälsa på alla bekanta...ett par raggarvändor hann jag med oxå...!

Jag kan ha semester hur länge som helst.....UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Låter inte dumt det där, du! Skulle också vilja slacka runt lite på västkusten. Först idag börjar jag må som folk efter helgen, haha. Den var tung! Och rolig! Härligt få att ses lite igen, det gör vi om snart.

Stor kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback