Länge sen...

Jag har inte haft internet på ett tag nu så det var länge sen jag skrev. Känns som en evighet! Hoppas någon liten själ saknat min blogg, det har iallafall jag gjort.

Vi har flyttat till vår nya lya nu och det känns så skönt. Känns lite lyxigt att bo nära stan och ha så stort som vi har. Vi ångrar verkligen inte vårt köp och nu när renoveringen är klar så har det verkligen blivit jätte fint. Det är knappt man kan tro att det är samma längenhet så det är verkligen värt allt jobb och slit. På fredag är det dags med lite inflyttningsfest. Ska bli skoj...jag ska dels fira att lägenheten är så gott som klar och sen att jag och Petter äntligen ska ha semester!!!!!!! Yippie.....

I fredags var jag och Petter i Mariebergs köpcenter och handlade lite. Köpte lite sommarkläder och såklart lite saker på ikea..det har blivit några besök där de senaste veckorna. Vi la golv i helgen oxå. Jag och Petter har visat sej vara ett bra team när det gäller att lägga golv. Vi har inte blivit riktigt osams en enda gång heller efter all renovering och kaos så nu klarar väl vårt förhållande allt......

Nu är det bara tre jobb dagar kvar sen har jag semester i 4 veckor. Det går inte att förklara hur underbart det känns men det flesta vet nog ändå.... Vi ska börja semestern med att åka till Dalsland och hälsa på Petters pappa och hans familj. Ska bli jätte roligt att träffa alla igen. De bor exakt så som jag skulle vilja bo om jag hade hus. Precis vid vattnet och bara skog runt omkring. Helt otroligt bra läge! Så det ska bli riktigt skönt att få komma dit och bara vara ledig! Några turer runt omkring blir det nog oxå. Förra året åkte vi över till Norge. Det är ju inte alls långt till gränsen så det vill man ju passa på att göra. Sen på vägen hem kanske vi ska ta en tur till Varberg och hälsa på ett par kompisar som har stuga där....

Jag hoppas på fint väder, mysiga sena kvällar och att allt bara är så där underbart som det bara kan vara på sommaren!

Det känns bara så toppen allting!!!!!



Kommentarer
Postat av: MysticQ

...och snart kommer jag och förgyller din semester, också, haha. Har massvis med sprit så det kan nog bli en lyckad kväll :) Såg att det gock en buss vid kl 18. Den tar jag nog! Hörs och viktigast av allt - ses! Puss&kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback