Lilla Iris...

Idag har jag och en kompis varit till Skinnsberg och hälsat på en annan kompis som fick barn för ca 2 veckor sen. En liten Iris. Såååå söt! Jag blev såld som vanligt. Det är sjukt va söta små bebisar är...! Det är knappt man kan tro att de om några år står och drar en i byxbenen och skriker som bara den. För så blir det ju förr eller senare trots allt.

Idag när jag kom hem från Skinnsberg stod det ett fång röda rosor på mitt nattduksbord. Petter är då helt otroligt gullig alltså...puss puss!

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Åååh, jag vill också ha rosor. Vad får jag? Jo, gamla kärringar som går vilse. Illa. Som tur är får jag i allafall ett kärt besök i morgon, trevligt värre! Puss

2006-08-01 @ 17:17:48
Postat av: Batlady

Ja, vi ses i morgon!!! Ska bli så kul! Kanske vi kan hälsa på den där Magnus Hedman..puss

2006-08-01 @ 19:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback