Körstämman 2006

Nu är min bror och hans familj här och hälsar på. I går blev det kubbspel och lite fest. På kvällen gick vi på körstämman. Nästan inte en kotte var på stationens öltält men det är nog inte så konstigt eftersom ägarna inte rikitgt är så populära som de vill tro...Istället blev det bruks och det blev faktiskt bra mycket folk där. Skoj att träffa lite folk man inte träffat på länge, mindre kul att träffa andra...usch vissa vill man inte ens se...iallafall så var hålan sej lik och det kändes nästan som tiden stannat där.

Matilda hade växt mycket sen sist. Hon sitter själv nu. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÖT och så snäll!

Idag ska vi börja måla hallen i lägenheten. Jag är glad över att jag tog lite bilder på hur det såg ut före i lägenheten för det blir verkligen en stor skillnad.

Det är exakt en vecka kvar tills vi ska flytta! Längtar!

Känns lite jobbigt att jobba i morgon efter mötet och allt...jag tänker på min kollega!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback