Min nya vän--Nokian

37461-105

I dag har det varit en jobbig dag men ändå känner jag stor lättnad. Vi har under en tid haft lite problem med en kollega. Det har inte riktigt fungerat och folk i vår närhet har reagerat på hur hon är och låter mot andra människor. I det arbete vi har är det ju viktigt att möta alla människor, stora som små på ett bra och respektfullt sätt och gör man inte det så är det ganska så illa. Jag har haft rejält med ångest för att jag inte kunnat vara ärlig mot min ena kollega och inte talat om vad jag tycker men idag på samtalet tillsammans med chefen fick jag chansen att säga hur jag upplever det och det känns just nu så himla skönt. Det är ju aldrig roligt att såra någon och såklart så kändes det tufft för den personen idag att höra vad vi tyckt länge men inte talat om men det kändes ändå efteråt som att vi kan gå vidare och förbättra. Det är ju en bra tjej med många fina sidor oxå så jag hoppas att det kommer fungera!

Har köpt en ny mobil. Nokia 7370. Den är sååååååå fin. Champagnefärgad...

I morgon så kommer ju äntligen min storebror till skinnsberg med sin familj. Det ska bli så roligt och Matilda har nog växt mycket sen sist. Längtar efter att få se henne.

På kvällen blir det ett besök på körstämman. Kan ju vara lite kul att se vad som hänt sen sist i byn...eller vad som inte hänt. Tjejerna är väl gravida, ungkarlarna fulla och de andra är fula. Det är som vanligt antar jag...

Hej svejs..hopp i säng!

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Puss på dig, gulliga du, nu drar jag till Baltikum :) Hälsa bror, bäbis och alla andra jag känner och lev livet ikväll på Körstämman!

2006-06-17 @ 13:44:57
Postat av: Batlady

Ha en super bra semester!!! PUSS på dej min vän!!!

2006-06-17 @ 14:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback