Min vanliga otur

Oj va varmt det är... skönt men lite jobbigt. Speciellt när man inte hinner ligga vid en strand och ta sej ett dop då och då...Vi har ju lite saker att greja med så här innan flytten.

För ett par dagar sen så fick vi hem ett brev från vägverket. Det var körförbud på vår bil...fattade ingenting! Vår nya bil???? Vi hade inte besiktat den!!!!!! Vi trodde ju som de flesta att det automatiskt kommer hem en lapp när det blir dags för det har det ju gjort till alla andra även fast de varit nya bilar. men nej då... det var tydligen något som vi själva skulle ha koll på..för det har man ju.....
Som tur är så känner jag en kille som jobbar på bilprovningen så vi fick lämna bilen där och hoppas på att de hade tid. Så allt löste sej tillslut men något irriterad blev man när man fick tid den 11 juli och just håller på att flytta! Tack Rickard för hjälpen!!!

Jag dissar kommunfesten ikväll på green man! Jätte bra initiativ men jag går hellre på körstämman.....ha ha jag menar umgås med min bror och co.....     :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback