Spa

I dag fredag har vi haft stängt på jobbet. Vi har suttit hela dagen och utvärderat våra arbetsplaner och vår verksamhetsplanering. Efter det gick vi på spa på "Body Beauty". Bubblade lite, fick ansiktsmassage med olika krämer och mask och även hårbottenmassage. Riktigt skönt var det. Jag tänker alltid att jag ska unna mej att gå på spa lite då och då, men det händer alldeles för sällan. Det är ju så skönt att det är värt varenda krona. Men jag blev väldigt trött efteråt. Skulle vilja gå och lägga mej redan... hur trist är jag egentligen?!?!

I går var det ett ung par här och kollade på vår lägenhet. De var väldigt intresserade av att köpa den så vi får väl se hur det blir. På Tisdag kommer det ett annat par och kollar. Iallafall så ser det ut som att vi får den såld för de pengar vi satte ut den för och t.o.m mer kanske.

Har bestämt kakel till köket oxå. Det blev ljust sten med 4 st dekorset. Kommer nog bli riktigt fint! Firman som håller på att tapetserar åt oss ska fixa kaklet oxå. Det känns som det är värt för att få det riktigt bra.

Ha en bra Fredag alla ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback