-

Träffade mamma på stan idag. Hon skulle köpa doppresent till Matilda och behövde lite tips.
Ska bli roligt att gå på dop. Jag har varit på två dop tidigare men denna gång kommer det kännas mycket mer speciellt då det är min brorsdotter och att jag dessutom ska få äran att bli gudmor.
Jag ska ju läsa dikt i kyrkan också. Trodde att jag skulle vara lite nervös inför det men än så länge känns det bara kul att få göra det. Jag hoppas bara att min bror och svägerska tycker om dikten jag valt.
Jag tycker den är fin, inte så lik många andra dopdikter.

Rättegången mot Micke har börjat nu...
Jag läser om det i tidningarna, ser klipp från rättegången på tv och jag förstår verkligen inte att det har hänt. Någon som jag träffat, någon som vi faktiskt bjudit in i vårt hem, våra hjärtan har gjort något sånt här fruktansvärt mot sin flickvän, någon som vi också tyckte om även fast vi inte kände henne så bra. Jag blir så arg och precis som alla andra, som inte anade vem han egentligen var eller vad han kunde göra, 
så känner jag mig JÄVLIGT LURAD!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback