Äntligen ska vi resa...

37461-77

Yippie..nu är det klart...Jag & Petter åker till Turkiet, Alanya den 26 augusti. Åh va det ska bli skoj och så skönt och härligt!!! Jag längtar redan...
Vi har ju tänkt att vi ska resa iväg nånstans ett tag nu och idag bestämde vi oss. Jag har varit i Alanya en gång tidigare men det är ett ställe jag gärna åker till igen. Billigt, fin strand, bra mat och det brukar vara bra varmt där i augusti. Jag och Petter kommer fira våran 2-årsdag där...!
Jag är sååååååå glad just nu!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt! Jag funderar på en resa till Side i juli. Turkiet är kanon! Billigt och trevliga människor, i alla fall om man kan säga ifrån till de som rycker i en *s*

Postat av: Batlady

ja, de som rycker i en hela tiden är ganska så jobbiga men ändå trevliga! Side är nog bra, ett lugnt ställe har jag hört!

2006-03-25 @ 15:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback