Batlady`s night....


37461-67                                        

Tillbaka till mitt hem Fagersta igen. Hade skoj i Örebro i går. Vi gick lite på stan när vi kom dit och glodde lite i affärerna (shoppade två st tröjor, och en mascara.) Köpte sprit så vi kunde släcka törsten som helt plötsligt kom över oss och efter lite god lasange och sallad, var festen i gång. Vi pratade om gamla minnen, om konstiga människor man hängt med, idiotiska killar man har varit "kär" i. "Vänner" som egentligen inte varit några vänner och som man klarar sej utan. De är så härligt när tre tjejer sitter och dricker och pratar skit.

Vi gick till Björnstugan som vanligt..i kön utanför som verkligen var minimal vid den tidpunkten stod det två herrar i ålder 40, 50 typ svårt att avgöra så där i fyllan... De var verkligen inte fulla och de var trevliga att prata med. När det var deras tur att gå in säger vakterna att de är för fulla och ej kommer in. Jag vart så irriterad för att de skulle ha varit alldeles för onyktra går jag inte på. Isåfall var det ju vi som var det för de var verkligen städade. De passade väl inte in på stället, de var väl för gamla och inte tillräckligt hippa. Såna där vaktfasoner är någonting jag verkligen kan bli irriterad på. Inte första gången man träffar på en vakt som har taskig attityd.

Skojigt på Björnis iallafall och AS mycket folk..fööör mycket folk tycker jag! Att en mobiltelefon försvann under kvällen va trist och det sitter väl nån tölp nånstans och roar sej med att ha tagit en kär ägodel från någon annan. Fy fan!!!!

Tack suss & Lisette för en kul fredag.

Lite god mat, chips och medlodifestivalen..super härlig lördag!


Kommentarer
Postat av: MysticQ

Lövbiffgryta här :) Känns lite bättre nu, men pissigt ändå. Kul som fan var det i allafall att träffa er och jag hoppas att det snart blir en repris - här eller där! Kramkram

2006-03-04 @ 18:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback