Bojkottar partylinnen...

Va på bio och kollade på "Tusenbröder- återkomsten"! Den var bra! Såg ju serien som gick förut så det var skoj med en bio-uppföljare. Lite bio och popcorn då och då, så är jag nöjd.

Kikade in en snabbis på Lindex när jag ändå var på stan. Brukar aldrig hitta något i klädesväg där (endast underkläder) men hittade faktiskt en rätt snygg topp som jag köpte. Jag är verkligen svag när det gäller shopping. Trots att jag bestämt mej för att ej köpa något "onödigt", för att jag faktiskt handlat kläder så det räcker denna månad, så glömmer jag det tvärt när jag ser en tröja eller något annat som jag vill ha.
Jag har alltid varit svag för glittriga party linnen som jag använder ett par gånger och sen tröttnar på. Gjort ganska många såna köp! Linnen som jag bara måste ha när jag sett de hänga i butiken men som jag sedan faktiskt inte riktigt fattat varför jag köpte. Tack och lov har jag ändrat mej i den fronten, numera är det vardagliga tröjor till jobbet och toppar som passar till både fest och vardag som gäller och det är ju faktiskt så mycket smartare köp! De tröttnar jag inte lika fort på iallafall!
Detta var mitt bidrag till modebloggarna!

I morgon fredag ska jag jobba, träna, äta gott och slappa i tv-soffan! Det var min glamorösa fredagskväll det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback