Fin dikt



 "En droppe droppad i livets älv
37461-79har inte kraft att flyta själv
Det krävs en styrka hos varje droppe 
Hjälp att hålla de andra oppe
"


Snart helg igen. veckorna går så fort nu.. jag önskar att väderomslaget till vår kunde gå lika fort.
Vart så deprimerad när jag vaknade tidigt i morse och det snöade. Fick borsta av bilen när jag skulle iväg på min morgonträning. Tack och lov att det försvann lika fort som det kom! Jag tycker om vintern och jag gillar när det är rejält med snö ute, hellre det än att det är plaskigt. Men jag tror aldrig att jag längtat så mycket till våren som jag gör nu... mitt hjärta värker efter blommor och bar mark, en strålande sol som värmer. Alla härliga vårkläder! ÅH SNÄLLA...

I morgon är det iallafall fredag och jag ser framemot en fika med mamma och Petter på stan och en träff med tjejerna på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback