Högbyn nästa...

Åh va jag gillar att ha sovmorgon! Sova längre, sitta hemma i lugn och ro och äta frukost!

Idag ska vi upp med barnen till Högbyn. Eftersom det är sportlov denna vecka har vi inte så mycket barn, så då passar vi på att ta en tur upp till skidbackarna för lite pulkaåkning och korvgrillning.

Det har varit en seg början på veckan. Fått lite ont i halsen och träningen går inte alls bra.
Man har ju sina bra dagar och sina sämre och denna vecka har definitivt varit min sämre. Jag hoppas på nytt glöd inför fredagen då jag och en kompis ska till en annan kompis i Örebro. MysticQueen...mer känt...
Lite partaj med goda vänner brukar liva upp!

Hade möte på jobbet igår. Vi tog upp ganska känsliga saker som hänt under den sista tiden. Missförstånd och tjafs. Det kändes skönt att ta upp vissa saker till ytan och jag tror på en förändring.

Nu ska jag göra mej klar och dra till jobbet för en härlig utedag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback